KEDY SA OBRÁTIŤ NA CITROËN ASSISTANCE?
1. DOPRAVNÁ NEHODA (1) - ak ste jej priamym účastníkom.
2. PORUCHA VOZIDLA (2) - mechanická alebo elektrická.
3. PROBLÉMY S PALIVOM (3) - nedostatok paliva, zámena, zlá kvalita.
4. PROBLÉMY S KĽÚČMI (3) - strata, zabuchnutie, zničenie kľúčov od vozidla.
5. PROBLÉMY S PNEU (3) - defekt, netesnosť alebo iné poškodenie.
6. KRÁDEŽ A VANDALSTVO (3) - ak je vozidlo nepojazdné alebo odcudzené.
1) Asistenčné volanie a odťah vozidla zdarma pre poistené vozidlá (povinné aj havarijné poistenie)
2) Asistenčné volanie a odťah alebo odstránenie poruchy zadarmo pre vozidlá v záruke alebo s predĺženou zárukou Citroën
3) Ostatné prípady sú spoplatnené, prípadne zdarma podľa toho, ako to určuje poistenie alebo poisťovňa
CITROËN ASSISTANCE PRE VÁS 24 HODÍN DENNE, 7 DNÍ V TÝŽDNI ZO SR I ZO ZAHRANIČIA!
Pre akýkoľvek prípad škodovej/poistnej udalosti si radšej predĺžte záruku na Vaše nové vozidlo. Zmluvná záruka je naň celkom 24 mesiacov, ktorú si môžete u nás samozrejme uplatniť!
Predĺžiť záruku na Váš nový Citroën si tak môžete využitím servisných kontraktov.