Rady a odpovede na časté otázky

Od nás pre Vás

Škodová udalosť

1

Pre nahlásenie škodovej udalosti si treba pripraviť a zaznačiť nasledovné:

- Váš technický preukaz,
- číslo positnej zmluvy,
- zapísať dátum a čas udalosti,
- zapís, čo presne sa stalo pri nehode,
- odhadovaná suma
- zápis o nehode.

Po nahlásení sa Vám ozveme, kedy je nutné prísť na obliadku Vášho vozidla.

2

Nahlásenie poistnej udalosti

Pri nahlasovaní positnej udalosti sa pravdepodobne stretnete s otázkou, ako budete chcieť dať opraviť Vaše vozidlo. Môže sa pritom jednať napríklad: o servis v zmluvnom servise, rozpočtom a pod.

Vrelo odporúčame vybrať "V ZMLUVNOM SERVISE", nakoľko sa táto možnosť oplatí z finančnej situácie najviac.

3

Stret s divokou zverou

V prípade, že sa na cestách zrazíte s divokou zverou a dôjde k škode, je nutné zavolať POLÍCIU a POLOVNÍKOV

Bez ich správy Vám totiž poisťovňa z poistky položku za realizáciu servisu nepreplatí.

Kontakt na servis pre poistné udalosti

Telefón:

032/771 6777

VIDLIČKA

Nové Mesto nad Váhom, 915 01, Piešťanská 67
predaj@vidlicka.sk
servis@vidlicka.sk

Otváracia doba

  • Otváracia doba pre predaj:
    Po - Pia8.00 - 17.00

    So- Ne                 zatvorené

    Otváracia doba pre servis:
    Po - Pia7.00 - 16.00

    So- Ne                 zatvorené